Таныг нүцгэн байхад…

Таныг нүцгэн байхад хайрт тань юуны тухай бодож байдаг бол?
Photobucket
Энэ талаар Заяаз эрчүүдээс судалгаа авлаа. Тэдний хамгийн сонирхолтой, хөгжилтэй бас уярмаар хариултуудыг хамтдаа сонирхоё.

1.Би ямар азтай эр хүн бэ? Надад биеэ нээж байна гэдэг бол сэтгэлээ ч бас нээснээс ялгаагүй. /30 настай М/

2.Хамгаалалтын хэрэгслээ авлуу? Баларлаа. /22 настай Г/

3.Би түүний бүх бие сэтгэлийг мэдэрмээр байна. /22 настай М/

4.ДАШТ юу болсон бол оо? /33 настай С/

5.Урьд нь хэзээ ч ийм сайхан биетэй бүсгүйтэй учирч байсангүй. /18 настай Б/

6.Аав ээж нь ороод ирвэл ч… /19 настай Ц/

7.Тэр зөвхөн минийх. /24 настай Х/

8.Барьц алдахгүй шүү…барьц алдахгүй ээ…Заза ер нь алдсан ч яахав. /27 настай М/

9.Энэ биеийг надаас өөр ямар ч эр хүн харах, мэдрэх учиргүй. /20 настай Ө/

10.Тэр надаас илүү санаачлагатай юм гээч. /29 настай Б/

11.Түүнийг тавиулахын тулд би юу ч хийхэд бэлэн. /31 настай Т/

12.Одоо юу? Энд үү? Арай ч болохгүй байх аа. /22 настай Т/

13.Энэ юун шивээс вэ? Хөөх ямар олон шивээстэй юм бэ? /26 настай Г/

14. Өнөөдөр чинь юу билээ? Миний төрсөн өдөр билүү? /18 настай А/

This entry was posted in Playgirl. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

