Declan-Tears in Heaven /орчуулга/

/Уншигчийн хүсэлтээр/
Image hosting by IMGBoot.com

Би чамтай диваажинд учирсан бол
Чи миний нэрийг асуух байсан болов уу?
Би чамтай диваажинд учирсан бол
Хувь тавилан одооныхоос өөрчлөглөх байсан болов уу?

Би зоригоо чангалаад
Бүхнийг тэсч гарах ёстой
Учир нь би энэ диваажинд
Байх ёсгүй гэдгээ мэдэж байна

Би чамтай диваажинд учирсан бол
Чи миний гараас хөтлөх байсан уу?
Би чамтай диваажинд учирсан бол
Чи миний түшиг тулгуур болох байсан уу?

Өдөр шөнийг үл анзааран тэнүүчилсээр
Өөрийн замаа би олох л болно
Учир нь би энд, диваажинд
Удаан оршихгүйгээ мэдэж байна

Цаг хугацаа чамайг унагааж чадна
Цаг хугацаа чамайг сөгдүүлж чадна
Цаг хугацаа чиний сэтгэлийг сэвтээж,
Царайчилж, гуйхад ч чамайг хүргэж чадна

Энэ хаалганы цаана
Энх амгалан байгаад итгэж байна
Диваажин дахь нулимсыг би
Дахин амтлахгүйгээ мэдэж байна

Би чамтай диваажинд учирсан бол
Чи миний нэрийг асуух байсан болов уу?
Би чамтай диваажинд учирсан бол
Хувь тавилан одооныхоос өөрчлөглөх байсан болов уу?

Би зоригоо чангалаад
Бүхнийг тэсч гарах ёстой
Учир нь би энэ диваажинд
Байх ёсгүй гэдгээ мэдэж байна

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong
And carry on,
‘Cause I know I don’t belong
Here in heaven.

Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
Would you help me stand
If I saw you in heaven?

I’ll find my way
Through night and day,
‘Cause I know I just can’t stay
Here in heaven.

Time can bring you down,
Time can bend your knees.
Time can break your heart,
Have you begging please, begging please.

Beyond the door,
There’s peace I’m sure,
And I know there’ll be no more
Tears in heaven.

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong
And carry on,
‘Cause I know I don’t belong
Here in heaven.

This entry was posted in Гадаад дууны орчуулга, Entertainment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

